Zoeken in deze blog

zondag 10 december 2017

Oh Oh Den Haag!

Afgelopen vrijdag stuurde ik de bestanden van het boek Craft Dates naar de uitgeverij, de afgelopen weken is er hard aan gewerkt en nu is het afgerond en klaar voor drukwerk. Nu wordt zo'n boek niet in een paar dagen gedrukt, maar ik houd jullie op de hoogte van de verschijning. Ergens in februari 2018.

Het is nogal vreemd, maar na zo'n relatief groot project kan ik wel eens in een dipje terecht komen. Niet serieus depressief, eerder een soort afkicken van een leuk en wat langer durend project. Daarom was de volgende dag ook goed gepland. Het haakfeest van Hoooked. Met onder andere workshop van Molla Mills, DenDennis, Hoooked en de dames van Craft Dates. Jammer genoeg konden Bregje en Lidy er niet bij zijn, maar Miriam, Petra en Eline waren wel van de partij. Leuk om te zien hoe nieuwsgierig men is naar het boek en deze wandhangers werden gretig gehaakt. De banken om de tafel waren vrijwel constant bezet.
Gehaakt van Hoooked natural jute,
prachtige vergrijsde kleuren
























Met een granny-slinger
























Molla Mills gaf een workshop Mochilla haken, maar die heb ik jammer genoeg niet gevolgd. Met het inspirerende boek erbij moet het ook wel lukken. 

Terug in de trein haakte ik nog een stukje aan mijn nieuwe South Bay sjaal, wel een verschil he? De wandhanger haakte ik met haaknaald 10, deze sjaal met haaknaald 2,5... 




1 opmerking:

  1. Oh leuk allemaal. Ben ook benieuwd naar het boek. En wat een klus, een Southbay op haaknaald 2,5....respect.

    BeantwoordenVerwijderen