Zoeken in deze blog

maandag 10 april 2017

Texturen

Op de beurs stonden prachtige brei- en haakwerkjes. Mijn voornemen is om toch eens meer technieken uit te gaan proberen, zoals ajour breien, kabels breien en tunisch haken.

Want wat een prachtige texturen zag ik daar. Ik laat even geen hele truien of vesten zien, alleen uitgeknipte details.
 

Een impressie:

Prachtige rand om een simpele reliefsteek

Kan dus ook met sokkenwol...

Moet ik ook nog eens uit proberen, de pauwensteek

Geen idee hoe dit is gemaakt. Gehaakt denk ik.

Ng zoiets, ik denk ook gehaakt, prachtig effect

Net giga drakenschubben

Ik zie alweer een nieuw tiroler folklore vestje

Een dikke gekleurde draad wordt omgehaakt met dun zwart garen

Magisch effect met dit niet alledaagse verloopgaren

Geen idee hoe dit is gemaakt, met een Quimpervork? Weet iemand dit?

Simpel en grafisch

Super kleurig entrelac breiwerk

Mooie combi van grof en fijn

Prachtige wol met kleine pailletten


























Mooi grafisch patroon



Ingenieus gatenbreisel


1 opmerking:

  1. Nou dat laatste breiwerk heb ik ook wel eens gemaakt, hihihihi, vol gaten.. Er zitten mooie dingen bij hoor maar ik herken er ook maar een paar van. Leuk om nieuwe uitdagingen aan te gaan.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen