Zoeken in deze blog

dinsdag 4 april 2017

Patroon gehaakte kroonluchter

Gisteren afgemaakt. Even een paar plaatjes, ik ben er super blij mee!

Tada, de gehaakte kroonluchter
























Lamp en snoer van Loods 5

 
In de schemerling


De onderzijde van de lamp



























































Ik vind de schaduwen zo mooi, het patroon op de muren.

En nog maar eens de onderkant




























































Voor deze kroonluchter had ik precies รฉรฉn bol tektek wit nodig en ik haakte het met haaknaald nr.5. Nu haak ik vrij los, misschien heb jij misschien een dikkere haaknaald nodig om hetzelfde effect te krijgen.

Het witte tektek katoen is tijdelijk in de aanbieding, zwart en walnootbruin ook, €4,95. Ik wordt niet gesponsord, ik ben gewoon heel enthousiast! Het haakt heerlijk weg en is ideaal voor dit soort homedeco haakwerkjes.

Als je deze kroonluchter ook gaat haken, wil je mij dan een foto of linkje sturen als het af is, ik ben zo benieuwd!
 












16 opmerkingen:

  1. Prachtig!!!! Dit is er 1 om ook te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Wat is hij mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had de eer om de kroonluchter als eerst te zien ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜. WoW, wat vind ik m gaaf. Ik kan er niet over uit hoe mooi ik m vind ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan.
    Mooi effect op de muren!
    Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi gedaan hoor! Echt een kunstwerk! Hoop dat je er lang heel veel plezier van zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hem aan het haken leuk om te doen en een goed te volgen patroon zo merk de foto.s gr Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem geweldig, ga hem zeker haken. Heb ivoorwit besteld bij Yvonne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, war een mega leuk idee/patroon, heb je de gouden tip waar ik van die ringen koop?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Tessa, de ringen zijn bij Pipoos te koop, ze hebben ook een webwinkel. Maar misschien heeft een goede handwerkzaak ze ook!

      Verwijderen
  9. Wat heb je deze prachtig gemaakt!! Ik vind hem helemaal te gek! Geniet van je mooie lamp!

    Lieve groet,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik krijg de tekst van het patroon niet op normale grote. Zoals het nu is kan ik het niet lezen. Is er een mogelijkheid om het groter te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Bep, stuur anders een mailtje naar mij (info@avormgevingendtp.nl) dan mail ik je de beschrijving als PDF naar je toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend mooie kroonluchter Antoinette. Bedankt dat je het patroon met ons wilt delen!
    Jammer dat een dag maar 24 uur heeft en mijn to-do list zo enorm lang is ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen