Zoeken in deze blog

zaterdag 1 april 2017

Paaskransje 1

Er staat al een week een schaaltje met eierschalen op de aanrecht (afgespoeld). Hoog tijd voor een nieuwe krans. 

























Bijna elk jaar maak ik er wel een voor Pasen. Je kan ze hier en hier en hier en hier vinden.

De vorige krans, hij hangt nu in de achtertuin, wordt door de nestelende vogels gebruikt als een soort magazijn. Ze plukken met name de gele pompoms uit elkaar en vliegen met de pluisje wol weg.

Leek mij leuk om dan maar eens iets met witte pompoms te doen. De Clover 45 mm gebruikte ik voor de pompoms. Ei-groot. Witte veren had ik ook nog. In combinatie met de krans van druivenranken vond ik het wel erg naturel worden. Dus bestempelde ik veren met inkt. Droogt erg langzaam, het geeft wel een leuk effect. 

Wordt vervolgd!



Experimentje

2 opmerkingen:

  1. Vind het nu al leuk. Ben heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is leuk met echte eischalen. Wordt vast een mooie naturel krans.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen