Zoeken in deze blog

zaterdag 15 april 2017

Buttons, knoopjes en meer

Nog even wat laten zien van de Handarbeit + Hobby beurs in Keulen, daar was mij toch een stand vol knopen, werkelijk waar, allemaal kunststukjes.

En het leuke was... ze verkochten de monstercollectie. Zelden knopenkaartjes gezien die zo met zorg zijn gemaakt, verschillende soorten papier, bedrukt, onbedrukt, gepreegd. En daarbij dus ook hele originele knopen.

Dit is toch superschattig?

Miniatuur schilderijtjes van knopen
 
Mijn vangst van de dag!

Neem maar eens een kijkje is dit museum (foto: Jim Knopf)


























































































Knopen maken een kledingstuk soms echt af. Ik kreeg van mijn moeder deze gesp, voor bij mijn retro, foklore-achtige vest. Leuk dat iets wat ooit op een kledingstuk van haar  heeft gezeten een nieuwe bestemming krijgt.






4 opmerkingen:

  1. Oh wat is je vest mooi geworden. En leuke sluiting. Fijne Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor al die knopen en jouw vest ziet er echt heel mooi uit zo met die gesp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig vest, en die beurs, geweldig al die knopen.

    BeantwoordenVerwijderen