Zoeken in deze blog

zondag 18 december 2016

Kerstkrans en kaartje 45

Kaartje 45, Pretty in Pink. Telkens denk ik, dit is de laatste, maar er blijven toch ideetjes opborrelen. 

Kaartje 45
























De Craftables CR1371 is een mooie omlijsting van de cirkel. Het sterretje komt uit de Collectables serie, net zoals de cijfers.

Afgelopen week maakte ik een nieuwe krans, voor buiten bij de voordeur op te hangen. Ik had eigenlijk wat anders in mijn hoofd, maar dat ging nogal veel tijd kosten. Je ziet zoveel leuke kerstkransen met pompoms, heel bont of alleen in wit. En ik had nog een zakje met vilten balletjes in pastel kleuren. Maar ja, druk met werk en met kaarten maken. Soms moet er maar iets in de koelkast worden gezet, voor volgend jaar.

Maar deze krans is er niet minder om. 5 flinke takken Eucalyptus, koperdraad, een paar bellen en ballen, veertjes en een lintje. Met  koperdraad bond ik de takken aan de metalen ring. Ik liet de uiteinden nogal lang van het koperdraad, zodat ik met behulp van een breinaald spiralen kon draaien. En wat ruikt Eucalyptus lekker!








1 opmerking: