Zoeken in deze blog

dinsdag 11 oktober 2016

Uithalen en opnieuw beginnen

























Ondanks de mooie kleuren en dat het breiwerk al best opschoot ben ik aan het passen gegaan en dacht toen.... dat wordt het niet. De hals is zo krap en hoog aansluitend, dat past niet bij mijn postuur. Een hooggesloten vest staat mij niet. Had ik ook eerder kunnen bedenken natuurlijk.























Dus hoppekee, de rondbreinaald eruit getrokken. Uithalen en opnieuw beginnen.






Hebben jullie dat ook wel eens? Dat je eigenlijk miskleunt qua patroon? 


2 opmerkingen:

  1. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald ;-)
    Petje af hoor! Daarom begin ik niet aan 'grote projecten'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor! Ik haal net zo lang iets uit totdat ik er tevreden over ben.

    BeantwoordenVerwijderen