Zoeken in deze blog

dinsdag 13 september 2016

The Collection XL 2016

Zou ik toch bijna vergeten zijn: The Collection Catalog 2016 van Marianne Design is uit. En ik heb er nog niets van laten zien.

Foei! 


Maar zoals dat wel vaker bij mij gaat, je werkt met een heel team dagenlang aan dit project en dan is het af en gaat het naar de drukker. Dan verdwijnt het bij mij uit mijn geheugen blijkbaar. Tot je hele stapels op de beurs ziet liggen en denkt, o ja... 

Even een kleine preview:



De cover, ontwerpen door Eline Pellinkhof
























Gave superkaart van Marleen
























Met  5 december Creatables,
er komen ook stempels bij!
























Met overzichten van alle Creatables, Collectables,
Craftables en Design Folders van 2016

























En de nieuwe Mixed Media stempels
(zie mijn vorige blog)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten