Zoeken in deze blog

woensdag 13 januari 2016

Nummer 7 en de sokkensoap

Van echt frøbelen en prutsen komt maar weinig terecht, maar zo af en toe brei ik een paar naalden. Deze wol heeft als “voordeel” dat het nooit saai is. Vaak geef ik mij de opdracht om tot het groene stukje te breien of te breien tot het geel over gaat in roze en dan schiet het toch heel aardig op.

Even laten zien, de tweede sok is bijna klaar, nog een paar pennen en dan kan de boord worden afgehecht en de hiel worden gebreid. 

























Op dit moment ben ik nogal in de opruimmodus. We hebben plannen om ons huis te verkopen. Dan kan een flinke bezem door het huis geen kwaad. Want wat een zooi verzameld een mens in de bijna 20 jaar dat wij hier wonen. De voorzolder was een beetje dichtgeslibt met dozen vol administratie, talloze koffers, dozen, kratten, resten vloerbedekking en noem maar op. Dus 2 autoladingen naar de kringloop en naar het grofvuil en de voorzolder is weer begaanbaar. En als alles eens door je handen gaat kom je toch leuke dingen tegen, vriendenboekjes van de kinderen, oude foto's, babyschoentjes... nog meer dozen met lappen stof... en tasje nummer 7! 

Wil je deze of één van de andere 6 tasjes? Laat dan even een reaktie achter, morgen (14 januari) trek ik de winnaar.

Zwart-wit geruit, met een voering van roze matroesjka-stof




2 opmerkingen: