Zoeken in deze blog

donderdag 10 december 2015

Kerstkrans

Dit idee vond ik zo leuk, het stond voor mij al gelijk vast dat ik zoiets ook zou proberen te maken.

Het idee komt uit Creatief met papier nr. 6. Ik maak deze krans met papier uit een heel oud boekje, mooi vergeeld aan de randen maar een stuk dikker dan het papier wat volgens het voorbeeld wordt gebruikt. En daar ging het al een beetje mis, het werd zo stug en grof dat ik alles weer los maakte van de krans en de pagina's nog een keer het midden door scheurde en opnieuw oprolde.

Morgen hopelijk het resultaat. Het houd mij van de straat zullen we maar zeggen. Wel heel rustgevend, zo rollen en prikken.

Het nietpistool gebruikte ik toch maar niet, de nietjes
zijn te kort voor het vastzetten van de kokertjes





























En er staan nog veel meer ideeën in het tijdschrift...



... wordt vervolgd!

6 opmerkingen:

  1. Nou Antoinette, als je iets krijgt wat vergelijkbaar is met het voorbeeld, heb je wel een schitterende krans! Ik kan me goed voorstellen dat je dat wilde gaan maken! Heel mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Ben echt benieuwd naar het eindresultaat. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt heel benieuwd! Dus morgen kom ik hier weer even om de hoek kijken.
    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik ben ook erg benieuwd... Maar nu al leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De voorbeelden zijn prachtig, ik ben nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk tijdschrift vol goede inspiratie. Ik ben benieuwd naar jouw krans:-)

    BeantwoordenVerwijderen