Zoeken in deze blog

maandag 16 november 2015

Hiep Hiep Hoera!












Voor mijn nichtje Anne, ze wordt vandaag 9, maakte ik deze slinger. Papier uit het blokje PB7047 (Peach & Mint), de sjablonen zijn van Pronty en komen binnenkort (hopelijk) op de markt. Ideaal, deze sjablonen, in een handomdraai maakt je van elk papier dat je maar wilt zelf een naamslinger of een slinger met een leuke spreuk aan de muur. Je trekt het sjabloon over in spiegelbeeld op de achterzijde van het papier (als je geen zin hebt om te gummen) en knip of snijd de vorm uit, gaatjes maken met de gaatjestang en met splitpennen bevestig je de letters of vormpjes aan elkaar.
 

Binnenkort meer slingers!


2 opmerkingen:

  1. geweldig, ik heb altijd al gezocht naar zoiets....ik hoop dat het snel komt, je voorbeeld smaakt naar meer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk. Inderdaad smaakt je voorbeeld naar meer ;-)
    Met smart wacht ik deze sjablonen af.

    BeantwoordenVerwijderen