Zoeken in deze blog

zaterdag 9 mei 2015

BIEB tas

De tas van Maryska inspireerde mij om ook een een gekregen tas te upcyclen. Deze tas kreeg ik bij de aankoop van een blikopener... ik denk dat de tas nog meer koste dan de opener. Er zit een ritsje in de zijnaden verwerken en twee paar hengsels. Maar ook flinke reclame erop.

En nadat ik voor de zoveelste keer weer eens te laat mijn boeken bij de bibliotheek inleverde dacht ik dit wordt een BIEB tas. Alle gelezen boeken kunnen erin, pasje van de bieb in het zakje. Nooit mee te laat of een boek vergeten mee te nemen.

Zou dit wishfull thinking zijn?

Tja, ik kan het niet laten om de letters die ik met Iron on foil op de stof streek te versieren. Wordt vervolgd!



3 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee! De reden dat wij inmiddels dus liever boeken kopen idd... Omdat we bij de bieb dus altijd veel en veeeeeeels te laat zijn :( Het lijkt ons maar niet te lukken.
    Maar zó zou het bij ons ook moeten kunnen werken ;) (uhm in principe dan hè, ik doe geen beloftes haha maar zeker het proberen waard!).
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat grappig. Trucjes om dingen niet te vergeten ;-)
    Leuk geworden de tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tas
    En goed idee. Hier liggen alle biebboeken bij elkaar in de kast. Maar er wil er helaas nog wel eens eentje tussendoor glippen (blijft in een bed liggen of zo). En dan zijn we ook weer te laat :(

    BeantwoordenVerwijderen