Zoeken in deze blog

zondag 1 maart 2015

Beetje stil op mijn blog...

... maar ik zit zelf niet stil... integendeel. Binnenkort een fotoblogje van de spullen die ik afgelopen tijd maakte met de Lennie Flennerie collectie. Van kraamcadeautje to gympies in maat 40, van shirtje tot iPad-hoes.

Vandaag was de eerste dag van de Vakbeurs Kreavak, met een auto vol spullen reed ik vanochtend naar Houten om de Make & take's te geven. Voor een kleine foto-impressie, kijk op het blog van Lennie Flennerie. Ik heb genoten. Nu koffie en de voetjes omhoog, morgen de tweede en laatste dag.



2 opmerkingen:

  1. Leuke blogje ik zag u via andere blogsters, vaak volg ik blogjes die dezelfde hobbys delen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen