Zoeken in deze blog

zondag 21 september 2014

Snor festival

Dit afgelopen weekend was een fijn weekend, ik maakte stoofperen en appeltaartvulling voor in de diepvries, ruimte het hobbykamertje op, haakte aan een nieuwe colsjaal en bezocht het Snor festival in Vuren, in de Betuwe. Half blogminnend Nederland was er op het Yvestown pleintje. Een paar foto's.

Ingepakte bomen, beschilderde bomen, bomen met kralengordijnen...

Boom volgehangen met vogelkooitjes

Herfstlicht, bloementuinen en ik ruik nu
nog de vuurtjes van de barbecue

Moestuin met ietwat doorgeschoten broccoli




















































































 


Workshops en boekenkraampjes



















 








 

Fijn om weer eens oude bekenden te zien en bij te kletsen. Ik neem mij altijd voor om een goed fototeostel mee te nemen en eens fatsoenlijke foto's te maken, maar ja... weer vergeten. nu heb ik wel een paar mooie metertjes band en lapjes vilt van byPetra, als aandenken. Volgend jaar weer!
 

1 opmerking:

  1. Ik heb al zoveel foto's voorbij zien komen, maar laat maar komen het zag er zo fantastisch uit!

    BeantwoordenVerwijderen