Zoeken in deze blog

zondag 28 september 2014

Post!

Het was stil op mijn blog deze week, ik was snip- en snipverkouden en heb alleen het hoognodige gedaan op het gebied van het werk. Veel geslapen en met de iPad in bed naar ‘Heel Holland bakt’ gekeken. Heerlijke feel good televisie.

Afgelopen vrijdag kreeg ik met de post de laatste 2 HandMade divas. Zo jammer, de uitgeverij stopt met deze serie. Maar er zullen heus nog wel leuke boeken worden gemaakt (en anders maak ik er zelf wel één :-)

Een ander formaat dan we gewend zijn, maar heerlijk veel projecten staan er in beide boekjes. Als eerste: ‘Eline's poppenhuis’, van jawel, Eline Pellinkhof. Ik laat alleen de cover en de geweldige houtkachel zien, neem een kijkje op haar blog, ze zal vast wel een filmpje plaatsen.

17 x 24 cm, boordevol ienie mini-homedecoraties
























Net echt toch?
Een houtkachel van een mini blikje frisdrank gemaakt


























Het tweede boek is van Mary Beth Temple, ‘Armbreien’. Ik maakte al eerder een sjaal uit het boek, om het eens uit te proberen. Heel leuk om te doen, want je hebt supersnel resultaat.























Stoere sjaal met franje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten