Zoeken in deze blog

donderdag 10 april 2014

Nieuwe iPhone cover

Grappig, vorig jaar in april borduurde ik deze iPhone cover. Inmiddels is het borduurwerk  verschoten en viezig (misschien toch eens de cover in de wasmachine?).

Nu is er een leuk boekje van Tirion uitgekomen: Style your phone. Boordevol borduurpatroontjes, leuk gestyled en daarbij zit ook nog een hoesje, om zo te gaan borduren. En laat ik nu bij de workshops op de KreaVak zo'n hoesje hebben gekregen. Bof ik toch even.

Dus nu zit ik 's avond lekker te borduren, geen ingewikkeld patroon, maar gewoon een soort ruitjes patroon.
Ik was even vergeten hoe ontspannend borduren is...


Een paar leuke kleurtjes uitzoeken en borduren maar

Eigenlijk is het te vies op aan te pakken






4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf boek! Het wordt hier tijd voor een nieuw IPhone-hoesje. Mijn oude valt uit elkaar en zit met washi-tape aan elkaar vast.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk hoesje! Daar ga ik ook eens naar op zoek! leuk je afgelopen weekend te ontmoeten Antoinette, het was een geslaagd boekfeestje van Arda. En dank voor de mooie biaisband! groetjes, Yzette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf hoesje zeg. Nu nog even wachten op mijn iPhone.

    BeantwoordenVerwijderen