Zoeken in deze blog

donderdag 17 april 2014

Feestje van Arda

Afgelopen zondag vierde Arda haar eerste bookparty, een hele gezellige middag met allemaal bloggers op een superlocatie, klik hier voor een verslag. Het was voor mij en voor de anderen een soort luilekkerland, heerlijk om te graaien en te knippen in alle lapjes. En dan de plek: Rice. In een oude garage op een industrieterrein (waren alle industrieterreinen in Nederland maar zo, dan zag de wereld er stukken kleurrijker en mooier uit!)

Een paar dames scheurden repen stof tot tassels, één dame zat voor het eerst achter de naaimachine en maakte een keurig en knap huisje, er werden bloemen gemaakt. Er waren aardbeien, lekkere cakejes en tompouzen. Ik vergat weer eens mijn fototoestel dus jullie moeten het met deze foto's doen. 

Cadeautje voor Arda:
home made biaisbandjes en een potje mosterd


















Biaisbandjes om te ruilen

Kleurrijke vazen en schalen van Rice, zo mooi!

Drukte bij de naaimachine































































 

Ik knipte voor de komende Paasdagen eieren uit, voor een nieuwe krans. Want als je zoveel lapjes ziet in allerlei kleuren en dessins... 



Morgen is de krans af

5 opmerkingen:

  1. Ben benieuw naar je krans morgen!
    Groetjes,
    Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit

    mooie foto's.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het was zo gezellig! En ik weet al wat ik met die mooie biasbandjes van jou ga maken. Nog bedankt daarvoor, ze zijn prachtig. Als mijn projectje af is laat ik het je weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je maakt mij nieuwsgierig, ik ben benieuwd!
      Fijn weekend, Antoinette

      Verwijderen
  4. Hee Antoinette,
    Wat was het gezellig hé en wat een mooi boekje heb je met Arda gemaakt.
    Fijne dagen nog,
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen