Zoeken in deze blog

vrijdag 17 januari 2014

Een beetje voorjaar en sjaal pimpen

























 

Een beetje saaie sjaal probeer ik op te pimpen met een kralenbandje en een contrasterende kleur stiksel. Nu nog iets verzinnen om een enkel sterrentje ook iets te veranderen. Een beetje meer kleur kan geen kwaad, toch?

























 

Dan nog een plaatje uit mijn huis waar ik blij van word. Eindelijk beginnen de crocusbollen uit te lopen. Ze werden bijna 4 weken geleden gepoot en ik dacht dat ze eigenlijk niets zouden doen, zo op de vensterbank. Maar opeens komen de groene puntjes tevoorschijn. En in mijn lievelingsvaas roze tulpen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk gepimpte sjaal!
    leuk je crocussen je haalt jet voorjaar al in huis!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die sjaal wordt helemaal fleurig zo! Net zoals je vensterbank. Gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die crocusjes in ook hele mooie kopjes!
    groetjes Richt

    BeantwoordenVerwijderen