Zoeken in deze blog

maandag 7 oktober 2013

Uit de oude doos

Eindelijk weer eens achter de naaimachine gekropen, dit maakte ik geïnspireerd op Petra's stoffen mandjes uit het eerste Eline's Huis boek. 

Er lag nog een stapeltje vierkantjes, deels bewerkt met geappliceerde hartjes, uiltjes en theekopjes. Het was eigenlijk bedoeld om iets anders te maken. Maar dat zal jullie ook wel bekend in de oren klinken, soms begin je iets en verdwijnt het in een doos, om er maanden later iets geheel anders van te naaien. 


Rood, roze en wit
























Met een stevige canvas voering
























En één als cadeautje voor mijn moeder


























Van een paar overgebleven stroken een kleine variatie op hetzelfde mandje, een rechthoekige. Precies groot genoeg voor een paar bolletjes wol.






















8 opmerkingen:

  1. Oh, die zijn mooi!!! Wat een leuk idee om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mandjes zijn altijd leuk, en handig! Ideaal om restjes op te maken, moet ik ook nodig eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk ! Heb net mijn naaimachine pas ontdekt en vind het heerlijk ermee bezig te zijn . Deze gaan ook op mijn lijstje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk gemaakt,en best een heel werk!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute finishes! I love the little square with the owl, so sweet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk!!!
    Liefs Danielle
    divadaan.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen