Zoeken in deze blog

maandag 14 oktober 2013

Myboshi

Een poosje geleden haakte ik in opdracht een muts van Myboshi, in ruil voor het boek zelf. Ik was het al weer bijna vergeten tot afgelopen weekend het boekje in de brievenbus lag. Dank je wel, Catrien! Leuk! Een muts haak je zo in een avondje. Lekker snel klaar en hip.

De wol is o.a. bij Studio Echt en G. Brouwer te bestellen. Ik word “hebberig” als ik al die kleuren wol zie.

(Toch zijn Arne & Carlos leuker :-)
























Plofmuts

Ideaal voor een “bad hair day”





2 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Jij hebt het boek :-) Ik denk dat ik hem morgen ook ga halen, toch wel heel leuk als ik dat zo allemaal zie :-)
    Groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het boek vandaag in de winkel liggen. Helaas ben ik nog lang niet jarig... Die muts op de laatste foto vind ik helemaal het einde. Is het een moeilijk patroon? Ik ben nog maar een beginner.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen