Zoeken in deze blog

woensdag 30 oktober 2013

Af: pannenlappen en Bekväm met haakwerkje

Alles past bij elkaar
























Ik heb al eens eerder geblogd over het meest bekende keukentrapje van Ikea in heel Europa (tenminste, dat vermoed ik) maar dat haakwerkje is nooit afgemaakt en verdween in een doos.
En nu heb ik matching pannenlappen, handdoeken en een dekje voor de Bekväm. Ik zou er bijna lyrisch van worden :-)




De lap die te groot was voor een pannenlap is
nu een dekje geworden

Met een vastenrand om het aan te laten sluiten
















































Het trapje heb ik vorig jaar helemaal schoongeschuurd maar blijkbaar zijn er klodders verf op gemorst. Dus die mag nog een keer geschuurd worden. En dan een likje verf? Of alleen gele pootjes of zo? Wat vinden jullie?


Geen lusjes maar reepjes, klemt ook goed vast



4 opmerkingen:

  1. Oooh ja ik heb ook zo vaak bedacht het trapje te verven, maar dat is inmiddels kansloos geworden.. Mooie haaksels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, ziet er heel gezellig uit zo bij elkaar :-)

    Groetjes Carol

    *handmadenl.blogspot.nl*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. al heel mooi maar ik zou het toch nog verven. kleur-verslaafd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh zo mooi op het trapje! Hier wordt het ook elke dag gebruikt, heeft heel lang in blank hout gestaan, maar enkel jaartjes geleden kwam het er toch van om effe een verfkwast erbij te halen. Bedoeling was om het helemaal mooi egaal wit te verven, maar na een eerste laagje kwam ik op het idee om met een schone lap de nog natte verf er weer een beetje af te halen...resultaat: een wit bankje met de houtnerf er nog door! En het blijft echt wel mooi hoor! Dus supersnel klaar én tof resultaat, wat wil een mens nog méér?!

    BeantwoordenVerwijderen