Zoeken in deze blog

dinsdag 18 juni 2013

Een muts en Groente kweken op een vierkante meter

Bedankt voor alle lieve reakties op het vorige blogje! Het was feest in huis!

En ik verwaarloos mijn blog op dit moment een beetje. Druk met nieuwe boeken, een mailing, een catalogus en advertenties. Bijna alles in kerstfeer, en dat in deze hitte. 

Maar tussendoor wordt er ook nog wel iets gedaan. Ik zag onlangs een oproepje van Tirion om een “selfmade boshi” te haken. In ruil voor het boek “Mutsen haken & meer” van deze twee duitse jongens, Thomas Jaenisch en Felix Rohla. Tipje van de muts...

Wit, rood en zwart
























Voor mijn verjaardag kreeg ik nog een heel leuk boekje: Groente kweken op een vierkante meter. Nu is mijn moestuintje een ietsje pietsje groter, maar wel productief. Regelmatig eten we pluksla en spinazie. De brocoli en spercibonen groeien flink en de pastinaak komt ook goed op. In het boekje staan nuttige tips over groenten die goed bij elkaar passen qua teelt (en het oog wil ook natuurlijk wat!) Wie weet volgend jaar een grotere moestuin...






























Geen opmerkingen:

Een reactie posten