Zoeken in deze blog

woensdag 24 april 2013

Eindloop, sokken en een heel leuk boek

Van bloggen, eigen projecten maken of eens een boekje lezen komt maar weinig van op dit moment. Deze week moet de Eline's Huis agenda 2014 af. En het is zo leuk om de agenda te zien groeien. Kijk voor een sneaky preview bij Eline. De rest is en blijft nog even geheim.

En zo af en toe, brei ik eens een paar naalden, bij voorkeur op de tuinbank in de zon, met een cappucino, naast dochter. 

Het gaat heel langzaam
























Woensdagavond was ook de eindloop van de opstartcursus van de atletiekvereniging. Nu liep ik maandag mee met de snellere groep, totaal 6,8 kilometer. Dat merkte ik de volgende dag, stram en stijf. Dus ik koos toch maar voor de 5 kilometer. En wat is het gezellig met de groep lopen. Na 4 maanden trainen in kou, sneeuw en thermo-ondergoed nu eindelijk in korte broek. Met een echte medaille als afsluiting. Daan mogen alle deelnemers van de cursus trots op zijn, toch?

Mijn eerste medaille na de avondvierdaagse







Geen opmerkingen:

Een reactie posten