Zoeken in deze blog

donderdag 31 mei 2012

Wolvilt diertjes en update haasjes knuffel

Afgelopen weekend ben ik ook met wolvilt aan de slag geweest, iets compleet nieuws voor mij. Dat je van een stukje losse gekaarde wol iets kan maken wat compact en vormvast is, alleen door te prikken met een wolnaald.

Een hondje zoals op de cover van de Mollie Makes stond lukt mij niet, maar ik vind het wel heel leuk om te doen. Het is net kleien maar dan met schone handen... alleen hier en daar een speldeprikje bloed, als ik in mijn vingers prikte.




Een ijsbeer met een wasbeertje?
































Het haasjes knuffeltje is ook bijna af. Leuk, nu de oogjes en neusje borduren, opvullen en een beetje versieren, dan is het klaar.


1 opmerking:

  1. Even geen bloghops gemaakt en ja hoor....ik mis weer van alles op jouw blog. Wat ben je weer onwijs leuk bezig geweest. Het wolvilten ziet er wel heel leuk uit met een geweldig resultaat, maar kleien is niet voor mij weggelegd, dan zal dit het ook niet worden vrees ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen