Zoeken in deze blog

zondag 6 mei 2012

Rolgordijn met kruissteken deel 2

Het rolgordijn is af en is leuk geworden. Misschien zoiets ook eens voor de keuken maken? 

En geen keurig opgeruimde werktafel op de foto, maar een rommeltje. Ik had het natuurlijk kunnen opruimen, of een gedeelte van de foto kunnen afsnijden maar zo zit ik meestal wel te prutsen. 













Want ik vraag mij wel eens af, al die leuke foto's in bladen en boeken, ik ben benieuwd hoe het de dag ervoor of de week na de fotoshoot eruit ziet...




8 opmerkingen:

  1. Jaaaaaaa leuk!!! Hij is erg mooi geworden zeg! :)
    Ik heb vandaag toevallig mijn werkruimte opgeruimd, was ook hoognodig. Natuurlijk heb ik er daarna weer in gewerkt...en nu is het weer een beetje een rommel. Maar ja: dat werkt wel het lekkerst he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om de kruissteken op een rolgordijn te schilderen! Jammer genoeg krijg ik zoiets er in dit mannenhuishouden niet doorheen ;-) En die fotos in de tijdschriften...ik geloof er niks van dat mensen zo netjes kunnen leven, in ieder geval: ik zou me er niet prettig bij voelen! Maar het is wel leuk om naar te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het gaaf geworden!!! Ik kijk even niet op je blog en hopla...er staat meteen weer een supercreatie. Dit is trouwens wel een heel leuk idee voor in een tijdschrift.....alleen moet je dan wel die tafel opruimen hahahah......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw had ik hem bijna gemist! Ik vind het super geworden en de kruissteek is helemaal hip!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat supermooi gedaan. Ziet er echt professioneel uit. Prachtig ook dat roospatroon.
    Hopelijk krijg je van iemand nog de ariadne voor je trui .
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat supermooi gedaan. Ziet er echt professioneel uit. Prachtig ook dat roospatroon.
    Hopelijk krijg je van iemand nog de ariadne voor je trui .
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit mooi zeg! Succes met je zoektocht naar de Ariadne. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen