Zoeken in deze blog

dinsdag 14 februari 2012

Een award...

Er rust geen zegen op dit stukje, met alle links, maar ik probeer het nog een keer.

Van Readkapke ontving ik een award: 



Bedankt Readkapke!

De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers.
Wanneer je zo'n award ontvangt:
- bedank je de gever en plaats je een link.
- geef je de award door aan 5 andere blogs (en laat je dat weten via een reactie op hun blog).
- hoop je dat de award wordt doorgegeven.
 
Het leuke van zo'n award is natuurlijk dat we elkaar als beginnende blogsters wat kunnen helpen om bekeken te worden door te verwijzen naar elkaars pagina's.

De 5 blogs waarvan ik vind dat jullie er eens moeten kijken zijn:
Flora - leuke dingen, o.a. reclycle tassen van tweedehands stoffen
De Freubelfreule - Leuke stijl van kaarten maken
Nikki -  Van “Wat een dottie”, zij tekent mooi op de computer, petje af!
Linda - Haak met Smaak, gooise dame met humor
Yvonne - By Vonne thuis, groot fan van Eline's Huis en Tilda

Veel plezier als je deze blogs bezoekt!

 

2 opmerkingen:

  1. Wat lief van je, dank je wel, Groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik zit toch wat in een ander kringetje, want volgens mij ken ik bovenstaande vijf nog niet! Zal meteen even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen