Zoeken in deze blog

vrijdag 9 december 2011

Nu ook in Nederland: Mollie Makes

Mollie Makes is nu ook in Nederland te koop, o.a. bij de Readshop. 

Als je een liefhebber van vilt, knoopjes, borduurwerkjes, mooie stoffen, breien, haken, vintage en brocante bent moet je het blad toch eens even inkijken. Het is niet goedkoop, maar ik krijg altijd jeukende handen als ik het zie.



Simpel en mooi, vilten bolletjes als krans (www.pickles.no)

Christmas tree van http://www.woodwoolstool.com

Bruin pakpapier, een paar bandjes en witte inkt















































De sloophouten kerstboom is versierd met een geborduurd huisje van “Dutch sisters”, vilten hart met knopen van Kristy New en het witte gingerbread popje is van Rita Maia.

En tot slot nog een blog, ontzettend mooie verzamelingen en kleurcombinaties: deze pakjes zijn gemaakt door Leslie, van a Creative Mint.

6 opmerkingen:

  1. Leuk!! Ik heb het al een paar keer gezien op internet. Hele leuke ideeën. Helaas heb ik niet veel geld maar ik kan altijd even inkijken natuurlijk!!!!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik heb Eline ook al vaak over dit tijdschrift gehoord, ga meteen even naar de readshop !
    Prettig weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin en Helga, eigenlijk is het een duur tijdschrift (€12,–), maar het is gelukkig niet ingeseald, er zit alleen een wikkel omheen, dus met een beetje geluk ongezien in te kijken ;-). En wie weet is het binnenkort ook in de bibliotheek te leen. De website en het blog is ook erg leuk! (http://molliemakes.themakingspot.com/blog)

    Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inmiddels bij de readshop webwinkel gekeken....maar hij staat er niet bij :-(. Toen verder gezocht en terecht gekomen bij Happy Stitches, voor 6,95 exc. verzendkosten. Enige wat ik niet zeker weet of dit dan ook het laatst uitgebrachte nummer is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig blad, zal er eens naar uitkijken....
    Groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb hem vandaag gekocht ben er erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen