Zoeken in deze blog

donderdag 10 november 2011

Nog een julekuler en “Maak”

Ik ben dol op post, dat zal ondertussen geen geheim zijn. Vandaag kreeg ik “Maak” van Jorine Tieleman toegestuurd door Lunia van Tirion. Stijlvolle ideeën voor je interieur. Ik had een poos geleden de haak- en breisteken gedigitaliseerd, samen met tekeningen van randjes en andere patronen. Het is zo leuk om dan het uiteindelijke boek te zien. Heel veel hippe home decoraties zoals een granny square poef, vilten fotolijstjes en ... gebreide ballen! Hele andere ballen dan de julekuler van Arne en Carlos. Sober en chique. De fotografie van dit inspirerende boek voor je hele huis: Joost de Wolf.





















De ballen zijn gevuld met een piepschuimen bal

Met een vogeltje, natuurlijk!



 

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heel prachtig boek, kan me voorstellen dat je trots bent.
    Mooi hoor die kerstbal!
    Fijne avond
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor!!! maar het blijft toch nog steeds rondbreien...snik, snik :-( dat kan ik niet

    BeantwoordenVerwijderen