Zoeken in deze blog

maandag 3 oktober 2011

Champagne, wit, zilver en naturel en nog wat meer...

Een heerlijk weekend achter de rug. Afgelopen zaterdag werd ik verrast door mijn man met een fles champagne met mijn naam en een hele mooie bos bloemen, vanwege mijn 5-jarig bestaan als zzp-er. De tijd vliegt! 

Gisteren de verjaardag van mijn moeder, erg gezellig om alle ooms en tantes, zussen, nichtjes, buren en aanhang weer eens te zien en te spreken. Maar nu maar eens aan het werk, tijd voor een blogje.


























Mooi etiket, met preegwerk.

Het kralengordijn vordert gestaag...



































En wat zou dit worden?





3 opmerkingen:

  1. Het kralengordijn gaat best snel hoor!!! Heerlijk om de volgende zomer (als die dan wel wil komen) de vliegen buiten de deur te houden :-)
    Wat je gaat maken...hmmmmm.....zie spulletjes uit Eline's Winterhuis.... Leuke mobile of een dromenvanger ?
    Groetjes Helga
    p.s. gefeliciteerd met je zzp-er jubileum!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kralengordijn! En dat onderste heeft vast met kerst of winter te maken... of niet? Gefeliciteerd trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat ik je man om je zo te verwennen dat hij daar aan denkt!
    Mooi etiketje hoor bewaren om te scrappen/
    Je kralengordijn ziet er vrolijk uit.
    Ik denk dat je met die spulletjes iets kersterigs of winters gaat maken?
    Fijne avond,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen