Zoeken in deze blog

maandag 19 september 2011

Linnen tas 3.0

Twee vriendinnen van mijn zus Vivian wilden graag net zo'n tas als ik een poosje geleden voor haar maakte. Dat kan natuurlijk, maar het worden niet identieke tassen, want twee keer hetzelfde maken, dat kan ik dus niet hè.

Eline was zo lief om mij de laatste stukken dessinstof te geven, want deze kleurstelling is nu zo goed als uitverkocht. Als bedankje voor Eline ook zo'n niet te verslijten superpraktische boodschappentas. De tassen nog even afwerken. Drie tassen maak je in verhouding sneller dan één tas. Maar evengoed gaat er wel wat tijd inzitten.

Als het straks klaar is een foto van alle drie de tassen op een rij (en dan zoek de 10 verschillen!)


2 opmerkingen:

  1. Het ziet er nu al leuk uit! Ze zullen vast alle 3 erg leuk en vooral praktisch worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er nu idd al erg leuk uit ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien!
    Dat boek uit je vorige post super die voorkant!
    Ik zag het vandaag bij de boekhandel staan.
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen