Zoeken in deze blog

zondag 25 september 2011

Eindelijk... Eline's Winterhuis

Afgelopen donderdag werd er gemaild dat de eerste exemplaren van het boek “Eline's Winterhuis” op de post gingen, één voor Eline en één voor mij. Spannend!

Vrijdagochtend werd er al vroeg post bezorgd. Maar geen dikke envelop van Tirion. Wel de Donald Duck van een gezin wat op hetzelfde nummer woont als wij achter ons in de wijk en een bulletin voor de buren. De postbode was er dus niet helemaal bij met zijn hoofd. Balen.

's Middags haalde Femke de brievenbus leeg en wat zat daar in? De dikke envelop van Tirion met het boek! Toch nog bezorgd. Rondedansje. Wat ruikt een nieuw boek toch lekker en wat is het mooi gedrukt op het matte papier. Voor mijn gevoel is het al weer zo lang geleden dat we er met een heel team aan werkten en nu is het werkelijk af. Eindelijk in mijn handen. Yes! 

Dezelfde middag even langs Ria van het Smidshuis gefietst om het boek te laten zien. 30 november is de boekpresentatie in deze winkel. Dan zullen ook alle werkstukken en een sfeervol aangeklede tafel te zien zijn achter in de smederij. En natuurlijk zijn bijna alle mensen die aan het boek hebben gewerkt aanwezig.

Later zal ik nog wel wat meer bekend maken over tijd en adres.


















Foto: Femke Muller

Gisteren ben ik dus naar “Meet the bloggers” op de Woonbeurs geweest. Leuk, leuk, leuk. Bijpraten met Eline en Petra (byPetra) en natuurlijk nog veel meer bloggers. Goodiebag, rondleidingen in het VT wonen en 101 Woonideeën huis, nog meer huizen bij At Home en Eigen Huis en Interieur, het Seasons paviljoen met een heel gaaf tuinhuis. We werden echt in de watten gelegd, alles perfect verzorgd en georganiseerd. Petje af. 

En Monique van der Vlist weer ontmoet, zij is inmiddels art director bij 101 Woonideeën en heeft ooit stage gelopen bij Van Dijk/Eger/Associates, waar ik als dtp-er ben begonnen. Meer dan 20 jaar geleden. Leuk hè?

Zoveel dingen gezien en zoveel ideeën opgedaan, dat ik van gekkigheid niet meer weet waar ik aan ga beginnen. Dat wordt ongetwijfeld nog vervolgd.

6 opmerkingen:

  1. Ik ben steeds nieuwsgieriger naar het boek en jij heb hem al in je handen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WHA!!!!! Jij hebt hem al......ik kan bijna niet langer meer wachten!!!
    Leuk zo'n woonbeurs meeting :-) niet alleen voor jou, wij als blogvolgers gaan dus heeeeeel erg veel nieuwe dingen van je zien, 2x op een dag een blogpost dus hahahah....
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo, geweldig, jij hebt hem al.
    Ik ben zo benieuwd.

    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk dat we elkaar gezien en gesproken hebben op de woonbeurs en ik vind het ook zo leuk dat ik het boek alvast even mocht doorbladeren, wat een eer! Het ziet er weer prachtig uit, nog een weekje wachten en dan hoop ik 'm ook te kunnen gaan halen.
    Ik ga je blog volgen, gezellig.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat een veelbelovend boek ik ga het zeker bestellen!
    Sorry ik heb je even verwaarloosd heb nl. sinds donderdag wondroos en zit sinds vandaag aan een zwaardere kuur die hopelijk aan gaat slaan.
    Genieten om de mooie tasjes uit je vorig post te zien en de blok nostalgia van Marianne is jammie die moet ik ook nog eens zien te krijgen.
    Fijne week met mooi weer,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem vandaag gehaald bij Gepke.
    Ik ben er lekker voor gaan zitten met mijn kopje koffie. Leuk,leuk,leuk.

    Hou mijn blog maar in de gaten er komen deze winter vast veel van mijn knutsels uit Eline's winterhuis.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen